چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

...خدا...

وای خدا کمکم کن... 

کمتر از دو ماه به کنکور مونده و آمپر استرسم روز به روز بالاتر میره 

چیه این کنکور؟؟ اه....... 

خدا خودش به داد ما کنکوریا برسه... 

 

پریروز عصر از مکه اومد خوش به حالش 

آدم خوش شانس به این می گن تو همه چی شانس داره 

استعداد که نگو ...انیشتن... 

موقعی که رفت نتونستم التماس دعا بگم الانم که اومده هنوز ندیدمش ... 

 

چیز نوشت: گاهی اوقات از عدالت خدا شاکی می شم...

...

چند ماه پیش یکی از دوستام به من پیام داد که می خواد بره کربلا و حلالیت طلبید منم یه التماس دعای مخصوص گفتم 

امروزم یکی دیگه از دوستام پیام داده که سفر مکه نصیبش شده و حلالیت طلبید منم مثل دفعه قبل التماس دعا گفتم 

خدایا... 

بارالها... 

تمام آرزومندان درگاهت  سفر حج نصیبشون کن 

الهی آمین