چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

لحظات شیرین...

دیشب شام مکه دختر خالم بود 

خیلی خوشحال بودم که بعد از مدتها همه دور همیم .

 

مامانش به من گفت که به خونشون بزنگم که اونام بیان 

دو دقیقه بعد هر دوشون اومدن نمی دونم با چی اومدن که اینقدر زود رسیدن 

بعد از مدتها هم دیگرو دیدیم و تا آخرین لحظه حرف می زدیم 

گاهی اوقات از حرف زدن باهاش لذت می برم  ... 

بس حرف زدیم نفهمیدم شام چی خوردم... 

 

پ ن : از آدمایی که تو زندگیم تاثیر فوق العاده ای میذارن خوشم میاد و از صمیم دل دوسشون دارم 

  

پ ن : سید عزیز خیلی دوست دارم و واست آرزوی سلامتی می کنم 

  یه روز محبتت رو جبران می کنم...  اینو بهت قول می دم...

پدر اهل عالم

امشب قلب آسمانیان تند تند می زند 

آسمان و زمین خوشحال از میزبانی در پوست خود نمی گنجند 

قرار است یار و یاور پیامبر 

پدر مهربان فرزندان اهل عالم و همسر بی نظیر فاطمه  

متولد شود 

زمین بیش از همیشه به خود می بالد  

ای آرامش دل پیامبر... 

ای صفا دهنده روح کودکان یتیم روزها و شب های سخت  ... 

میلادت مبارک... 

 

پ ن:دلم بد جوری هوای نجف کرده....................... 

 

باباجون روزت مبارک...........................................

یه لحظه کوچیک

این روزا حال و حوصله هیچی رو ندارم ...  

 

دیشب رفتیم بیرون شام بخوریم . داشتم دنده عقب میومدم تا ماشینو از کوچه دربیارم  

( از دنده عقب رفتن و پارک کردم متنفرم )  

سر کوچه که رسیدم حواسم به جلو ماشین نبود که یه دفعه زدم به موتور سوپری سر کوچه مون ....     

وای خدا رحم کرد اگه خواهرم اونجا نبود که موتور بگیره موتور افتاده بود رو زمین ... 

مامانم خیلی هول ورش داشت گفتم مامان جون اینا که عادیه دیگه  

گاهی اوقات اتفاق می افته چرا بی خودی استرس به خودت وارد می کنی ...... 

 

من عاشق ماشین سواریم  ... 

مخصوصا مسابقش ...

آرزوهام

پریشب خواب خیلی عجیبی دیدم . 

تمام روز داشتم به خوابم فک می کردم که می تونه چه تعبیری داشته باشه... 

 

امشب می خواد بیان شب نشینی سری قبل که اومدن اونم اومد کلی با دیدنش تعجب کردم  

و یه علامت تعجب بزرگ رو سرم سبز شده بود ولی امشب و که مطمئنم نمیاد ... 

 

خیلی دوس دارم هر چه زود تر به آرزوهام برسم ... 

خدایا کمکم کن... 

خدایا عاشقتم... 

امشب شب لیله الرغائبه ...شب آرزوها    

 

باز پنجره های ملکوت به بهانه ی دیگر گشوده شد

و چه عاشقانه می سراید : این الرجبیون ؟

چه خدای عاشقی که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده می کشد...