چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

تولدمه...

امروز تولدمه...

شاید اولین سالی باشه که راس ساعت 12 بامداد یا همون ابتدای آغاز 27 مرداد سیل پیامک های تبریک به گوشیم ارسال شده

از این بابت که واسه دوستام مهم بودم خوشحالم....

خوشحالم که عده ای به قافیه دلم اضافه شدن که ناب هستن...ناب ...ناب...

اما هنوز منتظر 2 تا اس دیگه هستم که هنوز نیومده....

الان دقیقا به سنی رسیدم که از عددش خیلی خوشم میاد...

میخوام آرزو کنم....


اول از همه اینکه لبخند و شادی تو زندگیمون بیشتر بشه...

به آرزوهام برسم ...به اون بالابالاها...

استادم رو یه روزی از نزدیک ببینم...

تو کارم بهترین باشم...

آدماییی که دور و برمن و افکار کثیفی دارن  برن و دیگه نیان...

دنیام همون دنیای خیالاتم باشه...فانتزی و جذاب...

اون کسی که چند روزه فکر منو مشغول خودش کرده یه خبری ازش بهم برسه البته اون خبری که میخوام...

.

.

.

خدایا......

آرزوی هیچ کس رو بر دلش نذار

حاجت همه رو براورده کن...

نظرات 1 + ارسال نظر
یه آدم الکی 5 شهریور 1392 ساعت 20:05 http://ye-webe-alaki.blogfa.com/

تولدت مبارک.انشالله به آرزوهات برسی.و خبر هم از اونایی که منتظرشونی بیاد براتموفق باشی

مرسی
انشاا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد