چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

دل نوشت

وختی اسفند می رسه حس خاصی بهم دست میده مخصوصا امسال که تا سفره هفت سینو یادم میارم  یاد سال 91 میفتم 

دلیلشو نمیدونم...مهم اینکه الان کلی آرزو دارم که خیلی از خدا خواستم کمکم کنه ...اما.....هیییییییی 

 

مدتیه ک یه نفر بدجوری ذهنمو درگیر کرده 

مهمتر از اون که یه دفه میاد تو ذهنم...و اینم بهم ثابت شده که اگه کسی یه دفه اومد تو ذهنت اون داره به تو فک میکنه 

واسه سال آینده هنوز برنامه خاصی ندارم تا ببینم دست سرنوشت تا کجا میخاد منو ببره...شاید یه جاهایی عوضش کردم 

دلم واسه استادم لک زده... بغضمم که از دلتنگیش میگیره میشه یه هلو تو گلو ک نمیشکنه... 

به قول این آهنگه آرامشی تو صداش داره که هیچ کجای دنیا نمیتونم پیداش کنم... 

 

این ترم ، ترم خوبی بود لااقل بهتر از ترم پیش بود مخصوصا با آدمایی آشنا شدم که در نوع خودشون عالی بودن . 

پ ن : خدایا ترم بعد رو خودت بخیر بگذرون...یه ترم فوق عالی بهم بده...به سال توام با شادی و موفقیت... 

آمیییییییییییین