چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

خسته شدم

اعصابم خیلی خورده...

داغونم....

از همه قهرم از همه.... از همه مهمتر از دست مخل زندگیم که دیگه داره حالمو به هم می زنه...

با مامانم قهرم... با همه چی و همه کس....

دیگه از زندگی خسته شدم...

هیشکی نیست بگه چه مرگته... چرا این قد داغونی....

از زمین و زمان شاکیم... از خدا شاکیم....

منی که همه رو به مثبت اندیشی دعوت میکردم و همه رو شاد می کردم حالا تنها شدم

حالا دور و برم پر امواج منفیه.... دیگه نمیتونم بخندم... لبخندامم مصنوعیه....

خستم خیلی خسته ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه..............................

نظرات 2 + ارسال نظر
mosaieb 22 شهریور 1392 ساعت 13:34 http://www.secret65.blogsky.com

سلام
من خودم تمام این روزا تجربه کردم اگه برات نظر مینویسم خودم درد کشیده ام
راه حل مث نسخه دکتر نیست که همه وقتی خسته بشن نا امید بشن بهشون بدی و بگی برو خوب میشی...
عشق، ایمان،ادامه زندگی،دوست داشتن،دوست داشته شدن،نیکی کردن هزار و یک راه برای خوشحال بودن و ماندن هست تو درونت بگرد ببین واقعا چی دوست داری ؟ دوست داری چه جور باشی؟ چه رابطه ای داشته باشی؟
من همیشه یک جمله از آنتونی رابینز تو این موقعه ها به دادم میرسه:
زندگی همیشه ارزش زیستن دارد و همیشه چیزی هست که می توان به خاطرش سپاسگزار بود

lگاهی اوقات هیچ چیز واسه دوس داشتن تو خودت پیدا نمی کنی که بخوای بهش امیدوار باشی...اما ایمان کلمه ایه که وختی بهش میرسم آرامش عجیبی سراغم میاد.من دارم رو طرز فکرم کار می کنم تا عوضش کنم.
جمله زیبایی بود.حتما به خاطر میسپارمش.
ممنون از راهنماییتون
امیدوارم همیشه شاد و موفق باشین

سیامک 17 مرداد 1392 ساعت 14:34 http://kolbeyeoshag.blogsky.com/

سلام
منم حوصله نوشتن ندارم اما
بگذریم
نوشتی خسته ای خستگیت از دنیا بخاطر نداشتن بهانه برای شاد بودنه یه بهانه جور کن بهونه برای شادی برای دل بستن برای تعقیر برای هر چیزی که الان بهش نیاز داری می دونی قدیما به بهانه می گفتن امید من نمی گم امید چون الان تو خودتور تو اوج نا امیدی می بینی بگم امید بهانه می گیری کدوم امید ولی میگم بهانه یعنی تلاش یعنی تعقیر یعنی عوض کردن همه این سیاهیا و سختیا به دست خودت
تو می تونی می دونم
باید بخوای
سخته اما مثل معما چون حل شود اسان شود حالا بهش فکر کن به یه بهونه برای خوب شدن وقتی پیدا کردی می فهمی چقدر ساده بود حل این تلخی دنیا تو شیرینی زندگی
بسمه الله

امید؟؟؟؟؟ آخه به چی امید داشته باشم؟؟؟
هر چی سعی کردم شاد باشم و بخندم یه ساعت طول نکشید که یه عامل باعث ازبین رفتنش شد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد