چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

من اوووومدم....هوووورا

واااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییی 

خیلی وخته اینجا نیومدم 

دلم واسه دل نوشته هام تنگ شده 

اووووووووووووووووووووو کلی حرف واسه گفتن دارم 

نمی دونم از کجا شرو کنم.... 

از همکلاسیم ک ازم خاستگاری کرد و بنده خدا جواب رد شنید .... 

یا از ماجراهای دانشگاه و اتفاقات منحصر ب فردش 

یا از گروهی ک تو واتس داشتم.... 

یا از اون جمعه ای که با اراذل رفتیم صفاسیتی.... 

یا از ماجراهام تو خابگا.... 

اوووووووووووووووووووووووو..... 

یا از شروع تعطیلات عید.... 

یا از اون دوستی ک در حقم نامردی کرد و حسرت دیدنمو ب دلش گذاشتم..... 

یا از کادوی پستی خالم.... 

یا از اتیش گرفتن زیرزمین خونمون یه روز قبل از سیزده بدر..... 

هییییییییییییییییییییییی... 

 

 

خدایا سال گذشته ک اصلا واسم خوب نبود...وحشت ناک بود 

امسال جون هر کی دوس داری خوب واسم رقم بزن.....