چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

آرزوهام

پریشب خواب خیلی عجیبی دیدم . 

تمام روز داشتم به خوابم فک می کردم که می تونه چه تعبیری داشته باشه... 

 

امشب می خواد بیان شب نشینی سری قبل که اومدن اونم اومد کلی با دیدنش تعجب کردم  

و یه علامت تعجب بزرگ رو سرم سبز شده بود ولی امشب و که مطمئنم نمیاد ... 

 

خیلی دوس دارم هر چه زود تر به آرزوهام برسم ... 

خدایا کمکم کن... 

خدایا عاشقتم... 

امشب شب لیله الرغائبه ...شب آرزوها    

 

باز پنجره های ملکوت به بهانه ی دیگر گشوده شد

و چه عاشقانه می سراید : این الرجبیون ؟

چه خدای عاشقی که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده می کشد...

نظرات 2 + ارسال نظر
روح الامین 13 خرداد 1391 ساعت 08:58 http://14sabz.blogsky.com

سلام
نوشته های زیبایی داری
پس چرا اسم وبلاگت چرت و پرتهای من هستش
باید اسمشونو بگذارید
ذهن زیبای من
عالی بود
یا حق

همین چرت و پرت بهتره

ابولفضل 11 خرداد 1391 ساعت 19:04 http://www.saheleaftaby.blogfa.com

در خواب، چراغ تا سحر دستم بود

در خواب، کلید هر چه در، دستم بود

زیباتر از این خواب ندیدم خوابی

بیدار شدم، دست تو در دستم بود.
راسی امشب شب جمعه ست براظهورآقا5صلوات...[گل][گل][گل][گل][گل]...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد