چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

گاهی دلم برای کودک بودن تنگ میشه 

برای دوران کودکی 

برای شیطنت و بازی 

تو مهد کودک که بودم همیشه از پسرا کتک می خوردم و کارم شده بود گریه 

تا اینکه به خودم قول دادم که سعی کنم قوی باشم 

یه روز یکی از پسرا منو زد منم رفتم یواشکی کل دفتر نقاشی شو خط خطی کردم  

بعد کلی معلممون دعواش کرد منم  

کیف کردم 

از اون روز به بعد هرکی منو اذیت می کرد این کارو باهاش میکردم  

 چه قدر کوچک بودن گاهی اوقات لذت بخشه 

بادوستان زود به زود قهر می کردیم  

ولی در عوض  

زودم آشتی می کردیم 

پاهامون همیشه از زمین خوردنا کبود بود 

ولی درد همون کبودی لذت بخش بود

نظرات 2 + ارسال نظر
hossein 30 دی 1390 ساعت 08:29 http://hossein-17.mahtarin.com

راستی ایمیلم اینه:hpoorkhosro@gmail.com

خیلی ممنون که سر زدی

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد