چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

عشقم پرسپولیس

به دختر خالم می گم دیدی بالاخره پرسپولیس برد 

اونم چه بازی کرد  

دو -هیچ عقب بود  

سه-دو برد 

میگه : 

اوه شما که ۱۸ جدولین تا ما فاصله زیاد دارین 

گفتم متاسم برات تو که هیچی نمی دونی لطفا نظر نده 

مثلا با این اطلاعات قویت خودتو طرفدار استقلال می دونی 

حتما استقلال از نظر تو اوله 

 

عجب آدمایی پیدا میشن ها ؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
پیمان 17 بهمن 1390 ساعت 17:14 http://peyman1372.blogsky.com

عزیم من با همین اسم لینکیدمت....تو هم منو با اسم خودم بلینک...پیمان....
من اسممو خیلی واسه خودم با مسمی میدونم....واسه همین وقتی با یکی دوست بشیم محاله ولش کنیم اجی جون....دیگه از شر من خلاص نمیشی....

پرس پولیس...سرور استقلاله

پیمان 16 بهمن 1390 ساعت 16:20 http://peyman1372.blogsky.com

سلام...وبلاگ قشنگی دارید....اگه پرسپولیسی هستید تبریک میگم...خدائیش قشنگ برد...۱۰ نفره دو صفرم عقب بود.....به این میگن برد....به اندازه قهرمانی واسه پرسپولیسی ها ارزش داشت....اما خب من چون اصفهانیم طرفدار سپاهانم...منتهی به جرات میتونم بگم آنتی استقلالم....راستی به وب منم سر بزنید...دوست داشتید بگید با چه اسمی بلینکمتون....

آره بازی فوق العاده ای کرد با اینکه 10 نفره بودن
منم فوق العاده آنتی استقلالیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد