چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

دوران کودکیم رو خیلی دوست دارم

نوشتن رمانم بالاخره تموم شد داستان جالبی از آب درومده با پایان باور نکردنی. 

دلم خیلی واسه دورهم بودن تنگ شده 

آخرین باری که با خاله و عمه و دایی و ... با هم بودیم 5یا 6 ماهی میگذره 

منم که کنکور لعنتی ولم نمیکنه و نمیتونم وقتمو الکی هدر بدم  

راضیم میلیاردها پول بدم و واسه یه ساعت برگردم به دوران کودکیم  

دوچرخم ... 

توپ والیبالم ...

هفت سنگ... 

قایم موشک...  

توپ در وسط.. 

دخترخاله و دوست و آشنا...

هرچی آدم بزرگتر میشه دغدغه هاشم بیشتر میشه 

بچه که بودم دوس داشتم بزرگ بشم تا هرجا که دوس دارم برم 

اما حالا که بزرگ شدم دوستدارم برگردم به دوران کودکیم...  

پی شیطنتامو بگیرمو ...

نظرات 5 + ارسال نظر
روح الامین 27 بهمن 1390 ساعت 23:28 http://14sabz.blogsky.com

حالا دیگه سلام آشنا
خوبی شبت بخیر
نوشته هات به دلم میشینه عجیب
دوست دارم اگه بشه رومانتم بخونم
توپ در وسط همان بازی وسطیه دیگه آره
دختر خاله بازی همون خاله بازیه دیگه

آره هموناست
ایشاا... وقتی سرم خلوت شد میرم دنبال چاپ رمانم
اگه کنکور لعنتی بذاره
التماس دعا

آخیییییی!
خوب پس ۶۰۰۰میلیاردبده برت گردونم به دوران کودکی(۱۰۰٪ مطمئن)

واقععععاااااااااااااااا

kamy_176 27 بهمن 1390 ساعت 20:48 http://love-sara.blogfa.com

راستی یادم رفت بگم یه پیشنهاد دارم برای وبلاگت اگه از این دوستت قبول کنی
پیشنهادم اینه که همراه مطالب قشنگ و خوشملت یه عکس هم بذاری خیلی باحالتر میشه و وبلاگت از خشکی در میاد.
قوربون یو
ب.بای

kamy_176 27 بهمن 1390 ساعت 20:42 http://love-sara.blogfa.com

سلام دوست خوبم ممنون که بهم سر زدی
جیگر واقعا گل گفتی دمت گرم واقعا هیچی کودکی نمیشه هزاران هزار بار تا حالا بهش فکر کردم و گفتم ای کاش همون کودک می موندیم و بزرگ نمی شدیم.
عزیز من میلینکمت اگه تو هم خواستی منو بلینک
قوربون یو
ب.بای

نیکنامی 27 بهمن 1390 ساعت 17:38 http://www.niknami.blogsky.com

سلام روز خوش. ممنون از ملاقاتت. رمان را کی چاپ می کنیم انشاالله؟

وقتی درس مرس ولم کنه ایشاا.. میرم دنبال چاپش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد