چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

فریاد

دوس دارم گریه کنم اما اشکم در نمیاد... 

دوس دارم برم لب دریا فریاد بزنم اما صدام در نمیاد... 

دوس دارم زمین و آسمونو به هم بریزم اما دستام توانایی ندارن... 

نمی دونم چم شده؟ احساس می کنم غم عالم رو دل منه... 

احساس می کنم دلم تنگ شده اما نمی دونم واسه کی؟؟؟ 

دوس دارم هر چه زودتر این کنکور لعنتی تموم شه تا راحت شم 

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام.خیلی گذشته از عید ولی عیدتون مبارک.سال خوبی رو براتون آرزو میکنم

پیمان 28 اسفند 1390 ساعت 18:56 http://peyman1372.blogsky.com

مثل من
بیا اپم...

آه...
چقدر حرف هایت شبیه حرف های دل من است...

سارای 25 اسفند 1390 ساعت 13:23 http://sari-i.blogsky.com

زمان همه چیز رو درست میکنه...
کنکور هم تموم میشه ایشاله توی یک رشته ی خوب

ممنون اومدی

ابولفضل 22 اسفند 1390 ساعت 20:27 http://saheleaftaby.blogfa.com

_____ (¯ `•?.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)
(¯ `•??.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K?.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
___|___|___|_____|___|___|___|___|__
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___


دل من از تبار دیوارهای کاهگلی است
ساده می افتد
ساده میشکند
ساده میمیرد
دل من تنها سخت میگرید.ممنون که بهم سرمیزنی.پیشاپیش عیدت مبارک

ابولفضل 22 اسفند 1390 ساعت 19:53 http://saheleaftaby.blogfa.com

سلام وبت عالی بودبرات ارزوی بهترینهارودارم.ممنون که بهم سرمیزنی.بای

خواهش میکنم
نظر لطفتونه

ora 22 اسفند 1390 ساعت 15:33 http://ora.blogsky.com

عزیز دلم زمان برای تو صبر نمی کنه که تو با غم و غصه هات همراهی کنی و باز دوباره سوار ماشین زمان شی. اصلا فرصت به هیچ فکر نا مربوطی. اجازه نده این افکار ذهن پاک تورو از هدفت جدا کنه. من نمیدونم چه رشته ای رو هدف گرفتی. اما خودم رو مثال میزنم برات، من 2 سال پشت کنکور بودم.سال اول دقیقا مث تو همش آه و ناله میکردم. نمیتونستم درس بخونم.هدفمو گم کرده بودم. افکار منفی جلوشو گرفته بود. وقتی موقع اعلام نتایج دیدم دوستام چه جاهای خوبی قبول شدن به خودم اومدم، بهم برخورد.چون درسام عالی بود فقط خوب نخونده بودم.واسه همین تصمیم گرفتم یه بار دیگه شروع کنم اما نه مثل قبل. هدفم دندون پزشکی بود ولی نشد. اما در عوض پزشکی قبول شدم. تو سعی کن همون شروع رو از الان داشته باشی عزیز.بخوووووووووووون تو بهترینییییییییییییی

ممنون از راهنماییت
حتما می خونم
دوست دارم

اسلیپک 22 اسفند 1390 ساعت 08:51 http://sleepak.blogsky.com

چت شده غریبه
نگرانی

نگران که نیستم
فقط یه خورده دلم گرفته
عجیب اینکه نمی دونم واسه چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد