چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

عید

 سلام 

من اومدم 

نتمون رو قطع کرده بودن واسه همین یه مدت نبودم 

راستی سال نو مبارک 

ایشاا... سال فوق العاده خوبی داشته باشین

  

سال گذشته نه روز اول عید واسم جالب بود نه کل سالش 

امسال روز اول عید واسم خیلی خوب شروع شد 

سیزده بدرم که نگو توپ 

بعد از مدتها با خاله و دخترخاله ها توپ در وسط بازی کردیم 

چه حالی داد ... 

امیدوارم امسال سال خوبی داشته باشم ... خیلی خوب... 

نظرات 2 + ارسال نظر
روح الامین 21 فروردین 1391 ساعت 10:53 http://14sabz.blogsky.com

سلام غریبه
ببخشید
سلام آشنا
خوبین شما
خیلی خوشحالم کردید
درود بر شما
به نظر من شما آشنا تر از غریبه ای
برام دعا کنید و دوباره منتظر نظرات قشنگتون هستم
به روز م

ممنون
شما هم واسم دعا کنین

پیمان 20 فروردین 1391 ساعت 10:40 http://peyman1372.blogsky.com

سلام هما...چه خبر از درسا...من همه ی درسام رو نصفه خوندم...دیفم رو هم هیچی نخوندم...

منم خیلی نخوندم
اوضام خیلی عالی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد