چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

بارون

امروز اینجا بارون اومد 

عجب بارونی بود 

عصر بارون بند اومد .رفتم کلاس   

کلاسم که تموم شد تو را که داشتم میومدم دوباره بارون گرفت  

وای ... خونه ما هم تا دلتون بخواد دور 

سر تا پا خیس شدم 

ولی هر چی باشه نعمت خداست 

می گن روز بارونی لحظه ناب دعاست 

من عاشق بارن و قدم زدن زیر بارونم  

که تا دلتون بخواد امروز قدم زدم

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دختر عاشق 27 فروردین 1391 ساعت 19:42 http://andooh76.blogfa.com

آره منم زیر بارون قدم زدنو دوست دارم تازه من وقتی که بارون میاد شبیه مورچه راه میرم که دیر برسم خونمون بیشتر زیر بارون باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد