چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

حرف دل

نمی دونم دیروز یه دفعه ای چم شد 

تا اسمشو شنیدم به هم ریختم... 

و تا شب هیچی درس نخوندم 

بعضی مواقع از چیزایی که باهاشون سروکار دارم بدم میاد 

از شهری که توش زندگی می کنم بدم میاد 

از... بدم میاد 

کاش جای اون بودم 

به خدا خسته شدم دیگه 

دوماه بیشتر به کنکور نمونده و همه می شینن این دو ماه رو خوب می خونن اما من برعکس همه ام 

بعضی مواقع به خودم می گم آخه این چه عدالتیه که خدا قرار داده 

یکی مثل اون و یکی مثل من... 

ای خـــــــــــــــــــــــــــــدا........................

نظرات 2 + ارسال نظر
پیمان 12 اردیبهشت 1391 ساعت 16:29

سلام...منم مثل توام چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آپم بیا

Nima 5 اردیبهشت 1391 ساعت 13:14

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد