چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

ماشین سواری... حالشوببر...

دیروز به دوستم گفتم چون هوا خیلی گرمه بیا دنبالم با ماشین بریم 

صبح اومد دنبالم و رفتیم آزمون 

موقع بیرون اومدن از سر آزمون (ن) به من گفت بابام اومده دنبالم بیا برسونیمت گفتم مرسی خودم با ماشین اومدم. گفت جدا ؟ مگه گواهی نامتو گرفتی ؟ گفتم نه   

داشتم از در مدرسه بیرون میومدم که باباش اونجا بود و گفت ماشینم خراب شده یه لفحظه صبر کنین برسونمتون. منم یه لبخند زدم و گفتم خودم با ماشین اومدم. در خدمتیم  

گفت پس به (ن) بگو بیاد اگه زحمتی نیست برسونش 

بالاخره سوار ماشین شدیم و راه افتادیم. (ن) عجب دسفرمونی داری گفتم ماشاا.. یادت نره 

گفت تو با چه جرعتی بی گواهی نامه ماشین می رونی؟ چه قدرم تند میری یکم آهسته برون. 

گفتم کجا شو دیدی سه ساله که بی گواهی نامه می رونم .  

رسوندمشو خداحافظی کردم. وقتی رسیدم خونه مامانم گفت: کجایی که نصف عمر شدم ... 

کلی آیت الکرسی خوندم که پلیسا نگیرنت... 

خندیدم و گفتم نه مامان جون اونا نمی تونن منو بگیرن تازه کجا شو دیدی همین که گواهی ناممو گرفتم می خوام برم تو مسابقات رالی هم شرکت کنم... 

مامانم گفت : تو آخر خودتو به کشتن میدی با این جسور بازیات...

نظرات 4 + ارسال نظر
شهلا 8 تیر 1391 ساعت 19:23

منم از رانندگی خیلی می ترسم تو چه جوری بی گواهی نامه می رونی

ما اینیم دیگه

حسین 8 تیر 1391 ساعت 19:21

منم مث تو بی گواهی نامه میرونم
خیلی حال میده نه؟؟؟؟؟؟

آره خیلی...

زهره 4 تیر 1391 ساعت 16:55

واقعااااااااا
مگه چند سالته ؟؟
بیچاره مامانت از دستت چی می کشه؟؟
به قول مامانت واقعا جسوری

واقعا راس می گی عجب جسور من

علی 4 تیر 1391 ساعت 16:53

بابا ایول عجب باحالی
بی گواهی نامه رانندگی کردی میرم لوت می دم

نظر لطفته
ما اینیم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد