چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

من زدم یا اون...

بالاخره این کنکور لعنتی هم تموم شد و از شر هر چی استرسه راحت شدم... 

با اینکه خیلی خوندم اما زیاد راضی نیستم... 

من تمام تلاشمو کردم و باقیشو به خدا می سپرم... 

ان شاا... همه رتبه ای که می خوان بیارن...            آمین. 

 

پ ن: کنکور زبانو که دادم داشتم با دوستم میومدم که گفت داداشم اومده دنبالم بیا باهم بریم 

منم گفتم نه کلی اصرار کرد اما نرفتم. می گن از چاله دراومدم افتادم تو چاه شرح حال منه. 

اون یکی دوستمو صدا زدم که من باهات میام . به میدون نرسیده داداش ایشونم از راه رسیدن  

مجبور شدم سوارشم . به سر کوچمون نرسیده و ماشین توقف نکرده یه دفعه در ماشین وا کردم. دوستم گفت : صبر کن نگه داریم بعد پیاده می شی . خودتو به کشتن می دیا؟ چیزی نگفتم و تشکر کردم و پیاده شدم. 

 

پ ن: امروز داشتم دنده عقب با ماشین میومدم که سپر جلو ماشین زدم به سپر عقب ماشین شوهر خالم . ماشین اون چیزیش نشد اما ماشین بابام داغون شد. نمی دونستم چه جوری به بابام بگم. وقتی بابام اومد قضیه رو واسش گفتم .بابامم کلی بزرگواری کردو گفت دوباره نبینم تند برونی . 

همه بد رانندگی کردنت فقط واسه تند رفتنته.  

هر چی بود الحمدالله به خیر گذشت.

نظرات 3 + ارسال نظر
peiman 26 تیر 1391 ساعت 09:01

من واسه آخرین بار آپم
بیا

سحر 22 تیر 1391 ساعت 19:01 http://tamanayesokhan.blogfa.com

♦ به روزگار شیرین رفاقت سفره ی خنده بگسترید و نان شادمانی قسمت کنید . به شبنم این بهانه های کوچک است که در دل ، سپیده می دمد و جان تازه می شود
جبران خلیل جبران

نیکنامی 21 تیر 1391 ساعت 17:49 http://www.niknami.blogsky.com

سلام. ما مزاحم نشدیم که درس بخونی. نتیجه کنکور را به ما هم خبر بده خوشحال میشم خبر قبولیت را بشنوم.

ممنون
باشه حتما می گم
ایشا ا... جایی که می خوام قبول بشم
دعا یادتون نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد