چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

دلم واسش خیلی تنگ شده

زندگیم و خیلی چیزای دیگه رو به خاطر حرفای قشنگش به اون مدیونم

دو روز گذشته خیلی دلم هواشو کرده بود و به حدی رسیده بود که می خواستم بزنم زیر گریه

کار خدا رو ببین که آخر شب که بر حسب اتفاق دیدمش

اینقدر ذوق کرده بودم که حد نداشت

آرزومه یه بار از نزدیک ببینمش و حرفی که مدت هاست رو دلم سنگینی می کنه و به جز اون به کس دیگه ای نمی تونم بگم و بزنم

الان اون داره... ولش کن امیدوارم هرجا هست موفق باشه. آمین


دل نوشت اول: رمانم رو دارم بازنویسی می کنم اگه خدا بخواد بعد ماه رمضان می رم دنبال چابش


دل نوشت دوم:خدایا کمکم کن به آرزوهام برسم      الهی آمین

نظرات 2 + ارسال نظر
ora 11 مرداد 1391 ساعت 18:39 http://ora.blogsky.com

سلام عزیزم، خوبی؟ کنکور رو چیکار کردی؟ منتظر خبرای خوبم.بدو بدو

سلام عزیزم
در کل بد نبود ولی موندم برای انتخاب رشته کجا برم ؟
تو شهر ما جای بدرد بخوری نداره

افسانه 28 تیر 1391 ساعت 20:07 http://gtale.blogsky.com/

بی تو نه کار جهان لنگ شده نه بین زمین آسمان جنگ شده نه کوه شده آب و نه دریا شده خشک اما ..
دل من برای تو تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد