چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

افکار مشوش...

این روزت بدجوری فکرم مشغوله از یه طرف آرزوهام از یه طرف فکر به یه مسئله ای که نمی دونم تفکر دربارش آیا درسته یا نه؟ 

همین افکار مشوشم باعث شده عرق دستام باز دوباره شروع بشه.یه مدت از دستش راحت بودم اما از پریروز دوباره باز شروع شده. 

از این زندگی بدون هیچ هیجان یا اتفاق لذت بخش خسته شدم... 

آخه کی می خواد از این حالت راکدی در بیاد... 

ماه رمضونم تموم شد من عاشق این ماهم چون گریه های تو این ماه سبکم می کنه... 

دلم برا یه نفر خیلی تنگ شده ... خیلیییییییییییییییی............. بارها آرزو کردم کاش جای اون بودم ..   

 

پ ن : گاهی بد  جوری از دست خدا شاکی می شم

نظرات 2 + ارسال نظر
مهیار 2 شهریور 1391 ساعت 09:04 http://www.shabederaz.blogsky.com

توی وبلاگت یه چیزی هست که بیشتر تو دید اینکه دیر به دیر اپ میکنی نمیخوام این جور نویسنده هارو دیر به دیر ببینم

نمیدونم کارتون چیه اما هرکس به اندازه خودش گرفتاره اما یه خواهش دارم اگه میشه دیگه نهایتش 2 روز یه بار اپ کنید

نگو مطلب نداری که عاشق همیشه لبریز احساس

اینجوری مطمئن هم میشم با ماشین تصادف نکردید و حالتون خوب است

باشه چشم

مهیار 2 شهریور 1391 ساعت 08:59 http://www.shabederaz.blogsky.com

همشه یادم بوده قناری ها غم میخوندن

خیلی سخته یکی و دوست داشته باشی دوست نداشته باشه دارم تجربه میکنم

پستاتون نو خوندم انگار یه چیزهایی باهم اشتراک داریم گریه تو ماه رمضون نخوردن گوشت
(ن) من هم یه نون دارم که خیلی وقته تو تنور دلم مونده میدونم سوخته اما دوست دارم هنوز داغیش و احساس کنم

بازم به من سر بزن

شاید دل تنهائیمان تازه شود

راستی ممنون بخاطر اینکه به وبلاگ ارج نهادید

( ن ) هم جنس خودمه من عاشقش نیستم فقط یه آدم خاصه تو زندگیم
من یاد گرفتم سعی کنم عاشق نشم چون عاشقا به هم نمی رسن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد