چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

حالم بده...

دیشب از لحاظ روحی اصلا حالم خوب نبود... 

نمی دونم یه لحظه چم شده بود انگاری زده بود به سرم. 

یه لحظه گوشیمو برداشتم و شروع کردم به نوشتن حتی انگشتم روی صفحه موبایلم به زور حرکت می کرد . به یکی از دوستام پیام دادم و ازش به خاطر این حال بدم کمک خواستم... 

اونم واقعا کمکم کرد و باعث شد به حالت عادی برگردم 

ازش یه قول گرفتم نمی دونم این قولی که ازش گرفتم یا کاری که کردم درست بوده یا نه؟؟  

اون دوست خوبیه ولی نمی دونم می تونم بهش اعتماد کنم یا نه ؟ 

تو این جند سالی که با هم بودیم خوب بودنشو برام اثبات کرده ولی یه نفر به من گفته که نباید به هیچ احدی اعتماد کنم وگر نه بد می بینم ولی من این حرفشو جدی نگرفتم من تو عمرم به دو نفر اعتماد کردم که از اولیش تا حالا بدی ندیدم ولی از این یکی رو نمی دونم چی پیش میاد... 

 

پ ن : خدایا کمکم کن...

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست 4 شهریور 1391 ساعت 15:39

اگه خوب خوب میشناسیش می تونی بهش اعتماد کنی فقط یادت باشه بیش از حد به هیشکی اعتماد نکن

چشم
ممنون از راهنماییت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد