چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

حیرانی...

نمی دونم چی بنویسم.......................... 

قراره سه شنبه نتایج انتخاب رشته بیاد یه جورایی استرس دارم...همه ازم انتظار دارن... 

کلی برنامه واسه خودم دارم با کلی آرزوی نرسیده... 

 

امروز بالاخره کلاسم تموم شد و راحت شدم یه کلاس درست و حسابی نمی ذارن آدم حال کنه  

اینم از سر مجبوری و بی کاری رفتم. 

 

پ ن :  شانه می خواهم تا تکیه گاه بغض های گاه گاهم باشد...

نظرات 2 + ارسال نظر
ora 19 شهریور 1391 ساعت 01:03 http://ora.blogsky.com

i love u 2

من بیشتر

عروس 19 شهریور 1391 ساعت 00:01 http://madarshoharam.blogsky.com/

10 ـ 11 سال پیش همچین روزهایی من هم مثل تو ، منتظر پاسخ کنکور و انتخاب رشته ام بودم ـ درکت میکنم ـ هنوز پس از گذشت اینهمه سال و فارغ التحصیلی و ازدواج و بچه دار شدن وقتی یاد اون روزها می افتم یه حالی می شم ( می فهمم میگی ازم انتظار دارن و ...) موفق باشی عزیزم

ممنون که درکم می کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد