چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

استرس لعنتی...

وای که دارم از استرس سکته می کنم 

این سازمان سنجشم تا می خواد یه نتیجه ای بگه آدم ده بار میمیرونه و زنده می کنه 

چند دقیقه پیش یکی از عزیزان زنگید و گفت بالاخره کجا قبولیدی؟ 

از تماسش جا خوردم ولی خیلی دوسش دارم و اونم منو خیلی دوس داره و نگرانمه 

 

پ ن : خدایا من فردا جلو همه سربلند کن 

         من تمام تلاشمو کردم... 

         من به تو اعتماد کردم و می کنم... 

         هر چی صلاحمه همونو واسم انجام بده 

پ ن :خدایا عاشقتم.....................

نظرات 1 + ارسال نظر
عروس 22 شهریور 1391 ساعت 13:35 http://madarshoharam.blogsky.com/

وای قربون استرس هات برم ـ اینقدر نگران نباش ـ موفق میشی ـ خدا کمکت میکنه
راستی ممنون که اومدی
بازم راستی لینکمی غریبه آشنا

منم لینکیدمت عزیزم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد