چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

اعلام نتایج...

امروز یه تماس غیر منتظره داشتم ... 

زنگ زده بود تا ببینه کجا قبولیدم منم گفتم دوست داشتم تربیت معلم قبول شم ولی هوشبری قبولیدم... 

گفت: وا هوشبری که دختر بهتره و کلی بهم تبریک گفت. 

یه اس به مریم جون دادم و واسه انتخاب رشته ای که واسم کرده بود دوباره تشکر کردم 

بنده خدا رو موقع شب های احیا ول نمی کردم و ساعت ۴ صبحم بهش می زنگیدم تا سوالامو ازش بپرسم. 

 

پ ن : خدایا ممنونم ازت ... ممنونم ... چون می دونم اونی که صلاحمه رو انتخاب می کنی.. 

         خدایا عاشقتم...

نظرات 1 + ارسال نظر
عروس 3 مهر 1391 ساعت 10:39 http://madarshoharam.blogsky.com/

مبارکه
قبولیت مبارکه ـ پاییز مبارک ـ همهء موفقت هات مبارک
اومدم ببینم چه کردی ؟ استرس ها تقریبا تموم شد ـ موف باشی عزیزم
آفرین ـ سال اولی بودن مبارکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد