چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

سلام 

من اومدم........................... 

خوابگاه و دانشگاهم یه دوران و لحظات کاملا متفاوتیه ها.......... 

در کل بد نیس..  

پسرای کلاسمونم بد نیستن فقط دوتاشون رو اعصابم راه می ره یکی خیلی کلاس می ذاره 

اون یکیم...............اینجاشو سانسور می کنم 

یکی از دوستام یه شنبه مریض شد و تا ساعت 8 شب باهم دکتر بودم به قول استاد رایانه آدم تو دوران دانشجویی مستقل بار میاد تا حالا به عنوان همراه یه بیمار نبودم اونم دو نفر آدم کوچیک 

برای اولین بار تجربش کردم. 

در کل بد نبود حس آدم بزرگا بهم دست داد.... 

جمعه باید برم و شنبه کله صبح دانشگاه شروع نشده امتحان دارم 

استاد زبانم هم نگو یه پا جنتلمن... 

واسه خودش سوپر ابهته.... 

آدم باحالیه... 

استاد روانم هم از اون آدماییه که افکارشونو دوس دارم... 

چه قدر باکلاسه یه سر و کله تو یه درس از همه جلوتر باشی... مث رایانه 

 

پ ن : هفته اول خیلی دلم تنگ شده بود اما کم کم دارم عادت می کنم 

پ ن : چرا این نت خوابگاه وصل نمیشه ... اه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

نظرات 3 + ارسال نظر
عروس 14 آبان 1391 ساعت 16:03 http://madarshoharam.blogsky.com/

سلام
مبارکه
چقدر آهنگی که گذاشتی زیباست عزیزم
موفق باشی

عروس 26 مهر 1391 ساعت 16:49 http://madarshoharam.blogsky.com/

تبریک می گم عزیزم
من خوابگاهی نبودم ولی همسریدو ترم خوابگاه بوده و خیلی تعریف ها برام کرده ـ دوستای خوابگاهی دوران دانشگاه هم که نگو ـ گل بودن با احساسات بهاری
امیدوارم بهترین لحظه ها رو داشته باشی
خوب درس بخون ( نصیحت نکردم ها!)

site01 12 مهر 1391 ساعت 23:35 http://www.site01.jof.ir

65320324552آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.jof.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد