چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

خاطرات و مخاطرات

سلام بعد از مدتها دوباره اومدم ... 

دیشب جاتون خالی با مهشید هم خوابگاهیم زدیم دوباره به در شیطنت و ادای خواننده ها رو بگیر تا ........ دیگه بقیشو سانسور می کنم بدآموزی داره... بیچاره اتاق بقلیمون از دست ما دیوانه شده بودن  

کلی از مسخره بازیامونم فیلم گرفتیم دم به دقیقه تجدید خاطره می کنیم و هر هر به حرکات موزونمون می خندیم... 

همین لحظاته که دوران دانشجویی رو می سازه 

و در آخر اینکه به قول اون یکی دوستم فایزه خدایا این لحظات رو از ما نگیر...

نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه 25 آبان 1391 ساعت 12:50 http://gtale.blogsky.com/

سلام

خاطرات خوابگاه خاطرات جالب و به یاد ماندنی هستند
چقدر هوس کردم که یک لحظه به اون دوران برگردم

عروس 22 آبان 1391 ساعت 18:19 http://madarshoharam.blogsky.com

واقعا غریبه ء آشنا ـ امیدوارم این لحظات زیبا همیشگی باشه
من هم عاشق روزهای دورهء دانشجویی هستم ـ یادش بخیر هزاران بار یادش بخیر ـ بهترین و ماندگارترین دوستام برای اون روزها هستن عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد