چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

خدایا ....

گاهی اوقات فعال بودن تو هر زمینه ای که استعدادشو داری هم خوبه هم بد... 

خوبه واسسه اینکه تو چشی و استعدادت هدر نمی ره ... 

بده واسه اینکه مشکلات خاص خودشو داره و مخصوصا یه سری ادمایی هستن که چش دیدن فعالیت تو رو ندارن 

مث امروز من که از اتاق که اومدم بیرون کلی به هم ریخته بودم و یکی دیگم اومد شد پارازیت اعصابم و بیشتر با حرفاش به همم ریخت... 

خیلی خودمو کنترل کردم که اشکم درنیاد ... اینقدر چهرم داد می زد که بهم ریختم که خانم..... گفت چیشده عزیزم چرا اینقدر به هم ریختی؟؟ منو حتی کنار کشید که بهش بگم منم گفتم چیزی نیست مشکلات کاریه.... 

خدا خودش به دادم برسه.... 

خدا نسل آدمای حسود رو از رو زمین برداره... 

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایااااااااااااااااااااااااااا....................

نظرات 2 + ارسال نظر
یلدا 2 تیر 1392 ساعت 01:46

واااااااای داشی ما دوس دخمل داره هولاااااااا

soundstorm 1 اردیبهشت 1392 ساعت 13:19

bloget kheiliiii ghashange... bemanam sar bezan

mamnoon nazare lotfetoone
chashm hatman miam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد