چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

خوشحالم....

وا ی ی ی ی ی ی ی/...... 

باورم نمی شه.....  

مجری شب شعر بودم ...چه قده حال داد ....با اینکه تپق تو حرفام کم و بیش داشتم اما بازم همه گفتن اجرات عالی بود.  

مخصوصا که می گفتن مراسم توپی بود منم گفتم به خاطر اینکه من مجری مراسم بودم

و از همه مهمتر اطلاعه ای که زدن برا نمایشگاه کتاب تهران که فعالین فرهنگی و ... رو می برن و منم جزو انتخاب شده ها بودم...  

باورم نمی شه....  

خوشحالم...

پریروز رفتم خونمون و یه روزه برگشتم ... 

حیف که روز مادر پیش مامانم نیستم.....  

روزت مبارک مامانی......

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام...ممنون بابت کامنت خوکشلت....

خواهش می کنم...
قابل شما رو نداشت...

یلدا 2 تیر 1392 ساعت 01:44

منم خیلی دوس دارم مجری باشم نامرد

منم خیلی دوس دارم و شب به یاد ماندنی بود...
ایشاا... شمام مجری بشی....

نسترن 9 اردیبهشت 1392 ساعت 14:51 http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد