چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

اردو....

بالاخره راهی اردو یعنی همون نمایشگاه کتاب تهران شدیم...

وای که چه قدر خوش گذشت... سه روز بود و علاوه بر تهران تو مسیر یه سری هم به قم و کاشان و اصفهانم زدیم.. 

خوبی قضیه اینجا بود که شب جمعه جمکران بودیم 

و دعای کمیل رو هم تو حرم حضرت معصومه خوندیم... 

این قدر این اردو واسم خوب بود که حد نداشت ... 

اول سفر هم سوپرایز شدم... 

تنها بدیش این بود که اون کسی که منتظرش بودم تا تو نمایشگاه ببینمش  نبود  

لابد حکمتی داشته .... ولی خیلی دوسش دارم... 

 کاش باشه از این اردو ها تا بازم بریم...

نظرات 3 + ارسال نظر
یلدا 2 تیر 1392 ساعت 01:43

خوشبحالتان ما که فقط دوبار بفتیم اردو اونم کوفتمون شد والاااا

اشکالی نداره در عوض تجربه خوبی شد برات

ترگل 26 خرداد 1392 ساعت 21:18 http://xperia-z.blogfa.com

خدا از دهنت بشنوه :)))

ترگل 26 خرداد 1392 ساعت 21:18 http://xperia-z.blogfa.com

خدا از دهنت بشنوه :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد