چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

اولین سال دانشجویی

بالاخره درس و دانشگاه تموم شد و تا یه سه ماهی در خدمتیم..... 

بعد عید اتفاقات زیادی واسم افتاد و باعث شد عده زیادی که واقعا بهشون اعتماد داشتم نظرم در موردشون عوض شه... 

شب و روزای خوب و بد زیادی داشتم... 

امتحانام هم به خاطر انتخابات جلو افتاده بود 

از امتحان دوم به بعد یه سری اتفاقات خاص افتاد که واقعا به خاطرشون به هم ریخته بودم.... 

خلاصه هرچی بود به خیر و خوشی تموم شد ولی به اندازه ۱۰ سال به تجربیاتم اضافه شد... 

روز آخر که مشغول جمع کردن وسیله هام بودم بغض گلومو گرفته بود 

همه اراذل اتاق از اینکه می خوایم سه ماه از هم دور باشیم ناراحت بودن 

روز ۵شنبه هم مامان و بابام اومدن دنبالم و راهی خونه شدم.... 

این یه سال اول دانشجویی زودتر از انچه که فکرشو بکنم زود تموم شد... 

دلم واسه همه روزهای سال اول دانشجوییم تنگ میشه...

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام
ممنون که اومدین و نظر دادین دوباره تشریف بیارین.
وبتون عالیه
التماس دعا

سلام
حتما
محتاجیم به دعا

یلدا 2 تیر 1392 ساعت 01:41

اره نم الان دلم برای دوستام تنگیده

هی ی ی ی ی ی...رفیق....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد