چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

چرت و پرت های من

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است

بی حوصلم

10 یا 12 روزی بیشتر نیس تعطیلاتم شروع شده اما حیرونم.... سرگردونم....

نمی دونم منتظر چی هستم ولی همش انگار منتظر یه چیزی هستم ....

دلم واسه یه نفر خیلی تنگ شده....

اما ای کاش این دلتنگی از بین بره...چون می دونم سرانجامی نداره...

.

.

.

تنها چیزی که بهم آرامش میده گوش دادن به آهنگ هفته عشق (بنیامینه )

خدایا یا یا یا یا یا یا یا یا یا ...

منو از این سردرگمی نجات بده....

نظرات 7 + ارسال نظر

زندگی ام تکراری شده بود،سراغ خیلی ها رفتم .
یه روز خسته و ناامید به یه جمله خوردم واجباتت رو انجام بده مستحباتتو برو به مردم کمک کن.همینجوری دنبال معنا ومفهومش میگشتم که یدفعه گذرم به بچه های جهادی افتاد.چندباری با این بچه های جهادی رفتم اما خدا می دونه هنوز برنگشتم تازه فهمیدم که زندگی هم می تونه تکراری نباشه...
فدات...

زلال که باشی سنگهای کف رودخانه ات را می بینند
بر می دارند و نشانه می روند درست به سمت خودت!!!
این است رسم دنیای امروز ما...!

زلال باش... زلال...
فرقی نمی کند گودال کوچک آبی باشی یا دریایی بیکران....
زلال که باشی آسمان در تو پیداست....

اکبر 2 تیر 1392 ساعت 17:35 http://ancel.blogsky.com

سلام ممنون که سر زدی.
هیچگاه نفهمیدم چه رازیست بین دل و دستم. از دستم رفت به هر چه دل بستم.

roham 2 تیر 1392 ساعت 16:20 http://www.love2.blogsky.com

ببینمت . . .
گونه هایت خیس اســـت . . .
باز با این رفیق نابابت . . .
نامش چ بود؟
هان!
باران . . .
باز با ;باران; قدم زدی ؟
هزار بار گفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها . . .
همدم خوبی نیست برای درد ها . . .
فقط دلتنگی هایت را خیس و خیس و خیس تر میکنــــــد

سلام غریبه
خیلی آشنایی
دلم واست یه ذره شده بود
خوشحالم کردی
بازم از این کارها بکن
یه کمی هم با حوصله باش
یا حق

سلام م م م م م
منم دلم واستون تنگ شده بود...
حتما بازم میام...
والا خودم هر کاری می کنم که باانرژی و شنگول باشم اما نمی شه...

.
گاهی شعر سراغم را میگیرد ٬ گاهی هوای تو
تفاوتی نمیکند ، هر دو ختم میشوید به دلتنگی من

(دلتنگی) حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره تمنای بودنش را می کند...

HRG 2 تیر 1392 ساعت 00:17 http://thelife7.blogsky.com


سلام غریبه آشنا
وبلاگ خیلی خوبی داری ...

اگر اولین دکمه پیراهن خود را اشتباه ببندید
همه دکمه ها مطمئنا اشتباه بسته خواهد شد
همیشه در اولین قدم دقیق و منظم باشید
و با خیال آسوده از ادامه کار لذت ببرید . . .

از تعطیلاتت لذت ببر

سلام آقا حمید
ممنون که اومدی
اگه بذارن حتما از تعطیلاتم لذت می برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد